dagarna

hejsan!

sry att ja aldrig skrev om massagen, egentligen inte så mycket att skriva om, blev bara riktigt skrämd, gör aldrig om det! <3

Iallafall så i Onsdags var jag nere på stan med bella och emelie för jag va tvungen och handla skor, blev ett par stövlar som jag totallt ÄLSKAR! handlade också nå ansiktskräm & ett juice paket,
efter det tog vi 1:an till Bellas lägenhet och lagade tacos som vi smaskade på, gött gött.
Skickade hem emelie med halv 8 busssen för hon ville inte va på stan så sent :/ och så tvär träffa ja och bella Emil som bjöd in oss i värmen i hans lägenhet, va kyligt ute!
:)
Kollade på Bonde söker Fru där och Greys Anatomy, sedan stack vi hem till Bella igen och kolla på Fråga Olle dokumentären innan vi vart så sjukt trötta att vi la oss o sova, men det gick inte Så bra, haha :p

Vaknade tidigt på Torsdagen av att morsan skulle komma in i min lägenhet efter hon lämnat Timo hos vetrinären, så de va ba å sticka hem och fixa sig för skolan då.

Tog ny stövlarn på skolan och efter skolan så sa vi hej till mormor som också va i stan innan vi tog bilen ner till alla affärer och mamma handla åt mig på bikbok, De vart en röd stor mysig kofta och gråa leggings och en korallfärgad tröja med knappar på ryggen!

På stan fick vi ledsamma nyheter om Timo, dom skulle söva han och skrapa tandsten på honom och dom såg att flera av hans tänder var i så sjukt dåligt skick att dom måste dra 10 tänder för honom, Jag börja stor tjuta, dels för att han kommer ha ont och mest för att man misskött honom så :( min älskade gubbe!

Men så hämtade vi honom och han var trött och hungrig av narkosen, la honom på en madrass i min lägenhet och åkte till Matkällaren för pizza, de va gottt!

Gick till Emil på kvällen och myste, kom hem vid kvart i tolv. mys!

och i fredags gick jag två lektioner innan jag slutade och väntade på att bella skulle bli klar så vi kunde åka ner på stan, nere på stan träffade vi min klasskamrat Cecilia som var ensam så hon fick gå med oss :) och vi åt kladdkaka och sedan Gick hon till sin buss, vi mötte också upp emelie som skulle till Åre, så vi åt Chicken nuggets på Mcdonalds och gick sen till busstorget och sa hejdå till emelie och gick på våran buss.

De va nog allt om dagarn, igår satt ja vid datan och pratade i telefon och nu ikväll ska jag till malin :) de blir roligt! <3

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback