De snöar ute..

hejsan,

Ja de göre tamefan.. ajaj..

igår fick jag stor damp på blogg.se
det gick inte att skriva, det var sjukt segt! -.-
& det är inte bara för mig det är dampigt..

iallafall så igår ringde jag upp 30 spenn på pappas skype för att jag prata med älsklingen, och värt det!
jag älskar dig <3

Gjorde nyss om mina naglar till ljusblå, rosa kändes såå fjårtis ;) neerå, men nu är dom snyggare!
Och jag har en brea nyhet!
Jag har fått bättre nattsömn, vaknar numera bara typ 1 gång om natten, det är en bra förbättring!

 old picing, lite sött hur konstig ja va ;p

OBSERVERA
 l
 l
 v
Och nu när jag har målat nagarna ska ag nog noppa ögonbryna!!!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback