måndagg

hejsan, jag bloggade aldrig i söndags för jag va aldrig inne på datan, felåt..

Iallafall så i lördags så åkte jag ju till Malin vid 7, jag satt å kolla på när hon satte i sitt hår och dampa mig,
vi tjockade oss ju också, ( självklart! ) de va gött.
Gick och la oss vid kanske 3? och vaknade ungefär samma tid på dagen,
Åkte hem för och packa och så drog jag, bella och bettan in till den stora staden igen, Skönt å komma hem igen :) (stabsgränd!)
Sedan på kvällen så träffade jag söt :* de va mys!

Idag har det snöat som fan! -.- usch..
Och på skolan hade vi manikyr och typ redovisning om produktkännedom, och det var drygt! enkelt men onödigt drygt ;p

ska ta o lägga upp bilder och sedan skriva en låten text om dem :)

PUSSPÅER

 
Bollan satte sig i badkaret av någon konstig anledning, hon e konstig :s


Min lilla älskling trött och ledsen :(   ( lr, jag var ledsen ) 


( jävla sne bild -.- )
Malin tyckte att hon skulle vara en söt tant, Hmm ? :p


Jag och Malin i omklädningsrummet, Värsta damp skåpet jag har där! malin måste sparka igen min dörr...






Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback