fredag

hejsan,

Har kommit hem till Kälarne nu för att spendera helgen, vet egentligen inte varför, för här händer ingenting, men jag orkade inte stanna i stan och leka med tjejerna.. :p

Veckan har varit riktigt bra :) Hade massage i måndags, de var jobbigt för benen men lärorikt och i tisdags hade vi manikyr, och självklart ägde jag på det ;) nejrå, men jag Älskar det verkligen, det är min grej!

Och så i onsdags åkte jag ner på stan och va med Emelie och Bella, vi åt på subway, sjukt gott! och sedan var vi på bio, The ugly truth <- att rekommendera!

I torsdags var jag med Emelie och vi gick ut och träffa hemliga :) de va kulkulkul<3
och om jag säger såhär : det är inte sista gången vi ses!

Sedan så har jag inte så mycket mer att berätta, ska lägga in en låt som jag älskar,

Ska försöka skriva mer i helgen!


Keri Hilson ft. Kanye West & Ne-Yo "Knock You Down 
             våga inte säga annat än att den är bäst!


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback