utklädnad

hejsan,

om 40 minuter ska jag springa till datan för Ugly Betty och Desperate Houswives ;D
Sjukt bra program, men dumma dumma dumma jag missar ju dom hela tiden, eller så glömmer jag bort dom :$

Börjar faktiskt få lite ont i rumpan/ryggen av att ha suttit här nu i flera timmar, skämms ju lite över att jag ite bloggat mer, men bättre skriva ingenting än bara bajs? eller..


Har även fixat mina naglar idag, dvs, de naglar som finns, min tumm nagel är helt paj och öm och dom andra är så korta, (mitt fel) men ja skulle fan aldrig klippt dom! nu kan jag inte sluta bita.. -.-
Färgen ja tog blev chock-rosa, grr.. hade faktiskt inte med mig något annat förutom grönt och den färgen blir det på torsdag kväll eller fredag morgon, för ska nog vara grön, antingen avis lr en hulk .. Hmm ;)


kanke inte?.. för jag är varken så elak eller stark ;p


hmm,, btw. bad paint bild :p ba visa att jag KAN vara grön!

PUSSPÅER

Kommentarer
Postat av: Simon

De där va ju likt ;P

2009-10-28 @ 13:45:37
URL: http://yoyoyostory.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha, men precis! ;d

2009-10-28 @ 22:10:26
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback