lördag

hej bloggen,

Igårkväll låg jag och kollade på P.S. I love you, sjukt sorglig film, grät nog hela filmen, patetisk jag e :p
men gu va bra den var!

& natten har varit hemsk, somnade vid 1 kanske, och vaknade vid 3-4 och kunde fan inte somna om!
Så jag startade en film till, Confessions och efter den kollade jag på He's the girl men efter dom kunde jag inte heller somna om, så jag tog upp boken av Jonas Gardell (Bögen) och läste nog 50 sidor innan jag klev upp & la mig framför tv innan jag följde med mamma på Ica.
Vid halv 1 idag gjorde mamma en nudel-wook lunch till mig, super gott! :)

Läste storasysters blogg nyss, hon ska tydligen skaffa en valp, otroligt irriterande av flera olika skäl!
1. hon har redan en HUND, timo, om hon minns honom?
2. va inte pojkvännen allergisk?
3. Hon är för lat för att orka med den
4. valpar behöver mycket omvårdnad och tillsyn!
5. hon jobbat natt och mycket
så? hon e ganska korkad ibland..

ska nog kanske om ja orkar fixa lite med designen, men det roliga är att ja kan bara ändra färg på bakrund, så inget nytt "tema" bara andra färger ;) men de är ju en början?

ajja, bloggar kanske sen. Pusspåre<3


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback