"har inte du någon mamma?"

hejsan,
 
Jag vet inte vad som är felet, men varje natt så vrider jag och vänder mig, vaknar och kan inte somna om på flera stunder, och jag drömer konstigt, och jag tror flera drömmar blandar ihop sig.. alltså är jag jätte slut på dagarna och vill somna tidigt på kvällarna.. :s

iallafall så idag så var jag och papi en sväng till tärna och handla lite och efter det så åt vi tacos ;D gött som fan!
När vi äte så åkte vi till Jonas och Anneli & mina kusin barn, (för övrigt dom enda barnen jag gillar!)
Fick leka lite med dom och sedan den yngsta Aili drog med mig upp på hennes rum där jag fick läsa sagor för henne och vi målade lite, hon är värsta söt! hon tog en massa kort med min mobil, men som vanligt reagerar inte datorer på min mobil o jag kan inte lägga upp dom, blir nog vid ett senare tillfälle :p
iallafall så kollade hon på mig ett tag och sedan sa hon med ledsen röst
- har inte du någon mamma?
jag skrattar och förklarar att mamma bor i jämtland (lättast att förklara för en 4 åring när hennes mormor bor i jämtlad) men så säger hon,
- träffar du aldrig henne?
Jag måste ännu en gång förklara att när jag går skola träffas vi ofta..
haha, söt flickan har ju aldrig träffat mamma så hur ska hon veta?
fick iaf stora kramar innan vi åkte hem o ja känner att ja kommer sakna flickorna ;o

men nu ska ja fejsa lite, leka med min nya inloggning på Spotify o bråka me pappa?

Btw! emil skrämde mig idag :( jag håller alla mina tummar nu! <3

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback