lånad av blondamalin.blogg.se

Jag har insett att min senaste kyss: - är saknad
Jag lyssnar på: - nerd som pratar :p
Jag pratar:
- alldeles för mycket
Jag tycker om: - norge?
Jag avskyr när folk: - dissar
Min bästa vän är:
- knäpp
Min första vän: - är en gädda
Kärlek är: - underskattaat
När jag borstar tänderna: - så räcker ja ut tungan åt mig själv
När jag lagar mat:
- bränner jag den..
Jag tänder på: - fordonare och byggare
Det sexigaste yrket är: - inget :s ?
Det är charmigt när: - man gör bort sig lite sådär sött, muttfisar tex. 
Jag är rädd för: - munken
Den värsta känslan är: - ensamhet
Den bästa känslan är: - när man är mätt
Jag är bäst på: - måla naglar
Jag är sämst på: - matte
Om jag va ett djur skulle jag vara: - stark
Jag kommer alltid att vara:
- lovely
Det finaste som finns är: - emil
I sommar: - ska jag busa
Sist jag grät var: - över något konstigt
Jag kan: - gå på vatten
Jag kan inte: - köra bil
När jag vill tänka: - så gör jag det?
När jag bakar så bakar jag: - på något data spel
Min mobiltelefon är:
- dum..
När jag vaknar på morgonen:
- vill jag somna om
Innan jag går och lägger mig:
- brukar jag vara trött
Just nu tänker jag på att: - fiska … ?
Bebisar är: - fula o slemmiga
Idag har jag: - petat
I morgon kommer jag:
- vara het! ;)
Jag vill verkligen:
- Vara i östersund


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback