Morgontrött

hej,

nu så sitter man på skolan och gör vadå? ingenting...
Hade missat att vi inte skulle ha någon svenska så nu börjar vi 09.50.. Fuck säger jag, hade ju kunnat sova längre!

Hade iallafall en rätt så okej dag, det jag varit så nervös över gick bra, (hoppas jag)
och sedan efter det kutade jag och mami på stan, handlade en mascara, en dipliner och ett par vita spetstroser ;)
Och när vi var på coop och handlade lite smsade Bella och ville ha sällskap på stan när hon skulle till optikern, självklart ställer man ju upp!
Så drog ner på stan än en gång och gick där, men handlade ingenting då, haha!
tog bussn hem och var hemma efter fem någon gång.
Så då snabb åt jag någon äcklig kyckling låda och sedan gick jag till Emil, han och Hans kan inte ha mycket till liv!
dom hade gömt sig bakom ett träd och sedan följt efter mig, och jag märkte ingenting förrens jag stod i Emils hus och då skrämde dom livet ur mig tro ja :p
haha ojoj, va dum jag kan vara!
Hans stack hem senare och då myste vi massor, han är underbar!
Kommer sakna honom jätte mycket nu på lovet <3

Men så vid 12 så följde han mig hemmåt och straxt efter det somnade jag, trött jag var!

kl 4 i eftermiddag ska jag kliva på bussn upp mot Tärna, GUD vad jag längtar!!

ajja
PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback