Onsdagen

haj,

träningen gick jätte bra! men vart lite less i slutet ;p men ja kollade på när emelie tränade :)
efter träningen gick vi iallafall och köpte mig en vinter jacka och en mösssa till o med!

sen så när jag kom hem ringde malin och försökte dra ner mig på nån skola på frösön för å se en penguins match, men ja orkade inte, haha och jag la mig i sängen efter samtalet och jag somna på direkten! och vakna på riktigt vid 20 i tio, la mig o somna vid 7! då är man liiite trött ;)


och så är jag sjukt jävla nervös för imorrn,
tänk om allt blir fel, och det är tillbaka?..
hoppar jag, jag orkar inte en gång till!

iallafall så ska jag och min Sour cream & peppar chips fejsa lite och sedan dra sig mot sängen.

 
btw, den där största klarar jag lätt nu ;)

lrrr så inte?!
 Var gaaanska less på och träna, satt å tog stygg kort!



Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback