på skolan

hellu,

Har inte varit så duktig på å skriva nu på sistone, bara vure för lat och vare ganska upptagen om kvällarna ;)
Men just nu sitter jag iallafall i skolan och har datakunskap, Gaanska segt, har pspat en bild och ska ladda upp den straxt..

iallafall så i måndags så var jag med Emil :) vi kollade på film och myste, och igår kväll gjorde vi ungefär samma fast bråkade med min tv istället ;)

Ska berätta om igår när vi hade massage senare ikväll, gitt sluta skriva nu,

pusshaj


Bilden btw
Det är Nea, Cecilia, Jag och Johanna :)


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback