söndag,

hejsan,

som jag skrev sist igår väntade jag besök, det var utav Cajsa & Isak W! :)
det var jätte kul och jag har saknat dom, vi kollade på tv och jag och Cajsa satt och berättade "onödigt vetande" för varandra, Ont i magen av allt skrattande :p

efter dom åkt hem så satte jag mig vid datan och fejsade litte innan jag somna i sängen jätte trött!
När jag vaknade så ville jag bara somna om, kasst väder och idag känns som en deprimerande dag,
som vanligt kanske det är musiken som är lite så där sad eller så är det bara så att jag tänker för mycket..

Få se vad kvällen blir, om jag ska överraska mina kusinbarn lr om jag ska umgås med nåra kompisar, Kanske både och?
lr så blir det en kväll vid tvn.

Sitter iallafall och lyssnar på en låt som jag spelade dag och natt när farmor dog, och mina tankar glider iväg till minnen från när jag var liten,
Jag brukade gå upp till henne, och hon gick till köket och hämtade en burk med ananas som vi delade på.
Jag Älskar min farmor, och snart är det 4 år sedan hon dog :(

Och jag blir inte mycke gladare av att tänka på att jag ljuger för dig, att jag känner att jag lurar dig.

ajja,

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback