Sunes

hej,

Ja just nu sitter man i Sunes, har håltimme medans dom andra har matte ;) fuskit skönt!
fast det finns ju inte så mycke o göra nu när man kollat face 10 gånger, bdb 10 gånger och läst de flesta bloggarna :p

Igår var jag iallafall med Emelie :) vi tvär gick på Åhlens o jag handla en scrubbkräm innan vi gick till Subway för mackor, MUMS!
efter de gick vi upp till Emelie, men så kom vi på att vi skulle se bio, så de vart Fame. Sjukt bra film, en Julia film ^^

Men efter fimen drog jag hemmåt och när jag klev av bussen till palmcrantz så klev de också av en jävla snusk gubbe, så ja ringde mamma ;) hade ingen lust å bli våldtagen där å då.. haha!

men senare på kvällen ringde också sötnosen också så prata vi tills jag sa att han gatt gå och sova. för de behövde jag med ;)

Iallafall, de va nog de enda jag har och skriva nu, visst har jag blivit bättre på uppdatering ? ;)

JUST JAAA! kom på en grej,
klassfest på fredag!!!!! :D
tro ja :s om vi har någonstans å va, men vafan! vi kan ju inte ba skippar-e.


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback