Tänkte dissa & hissa lite




  • Paow, Är det bara jag som tycker hon blir sämre för varje dag?
    Menar.. jag orkar inte längre gå in på hennes, hon blir för trist, för "mänsklig"

 

  • Falska människor! Dom där som kommer fram till en med ett stort leende och säger "vilken fin tröja du har!" för att sedan gå vidare och luta sig mot kompisen och säga nog högt för att man ska höra "Min farmor har en sån.." och skratta.

 

  • Kalkon! Kan verkligen inte jämföras med kyckling eller en älgstek! nej, Kalkon får verkligen Tummen ner!

  • Skogen och tystnaden! Bor man i en stad, mer eller mindre bosatt, även om man pluggar och åker hem på helger, så är det jävligt skönt att komma ut till skogen och varva ner! varför slösa pengar på dyra spa när man har det gratis bara en liten buss/bil tur iväg.. Dessutom får man lättare att tänka och fundera!

 

  • Brunetter! Och jag är nog inte ensam om den åsikten, alla blondiner följer ju en trend nu att bli brunett, och varför inte?! det är jävligt snyggt och alla, jo nästan alla passar i det!

 

  • Alla som överlevt cancer! Är dom inte underbara?! och starka.. Den styrkan man får när man klarar sig igenom en sådan sjukdom, den är obeskrivlig.. man blir en ny människa, får nya perspektiv och nya drömmar. + så ser man vilka ens riktiga vänner är!



Detta är mina åsiker, och jag skiter i vad andra tycker.
Dessutom så hade jag lite tråkigt och kände för att göra en blogg grej ;)

PUSSPÅER



Kommentarer
Postat av: Maalin

diggar hissarna! förutom skogen :P

och du är bäst som har klarat dig igenom det! <3

2009-10-26 @ 12:00:08
URL: http://blondamalin.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback