tordag kvel

hellu,

idag har det varit en ganska lugn dag :)
Var hos sötnosen igår så hade lite svårt att vakna imorse :p men pallrade mig iaf iväg till skolan.

efter skolan tog jag bussen ner till stan och tränade med Emelie på Metropolen, gick skit bra! ;)
När vi hade tränat så tog vi en pizza och jag drog hem,

Väl hemma så kollade jag datorn och sen la jag mig i sängen och däcka, vart jätte trött! ;o men vakna efter 1 timma högst när mormor ringde och vi snacka o ja vakna till och hamnade här igen :)

IMORGON SKER DET IALLAFALL !
klassfääst, så sjukt roligt :) även om allt inte gick helt enligt planerna, men kommer bli skit kul ändå!
vi ska äta på Via Grande o sedan dra nånstans :)


(sne jävla bild igen.. )
Stark emelie ;)


jag står på en platta som rör sig? :s och emelie i bakrunden med vikter på benen :) vi er amatörer, hah!


HAHA, hett.. :p

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback