Hv09b

hej igen, dumma jag borde få stryk!

har iallafall börjat skolan (såklart), detta är så andra veckan och jag har nog ännu inte fattat att jag går på gymnasiumet :s
har en riktigt bra klass också!
och det är en så himla kul linje,
nästan ofattbart, att man är så pass stor, trodde aldrig ja skulle börja gym, de kändes så långt borta, men nu är ju den tiden här.
min klass heter iallafall Hv09b , :D


iallafall så pratade jag på msn med en person nyss,
känns riktigt jobbigt faktiskt,
jag sa till personen att jag inte ville ha den i mitt liv längre om den inte bättrade sig, men de vet både den och jag att den inte kan :(
så jag har nog mist en del av mitt hjärta...



orkar inte skriva mer, jag är för less...

hejdå!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback