ÄLSKLIING

Hej,
sitter på skolan och har datakunskap, måste smyg skriva för om lärarn kommer på mig blir hon tokig, haha
idag efter skolan runt ett ska jag ner på stan och möta upp min syster som ska till Kälarne för helgen,
Vilket jag också ska.. utan emil dessutom. menmen blir kanske roligt iallafall :)

Idag har ju jag och emil som sagt 6 månader! Jag är så lycklig som jag bara kan bli :) Jag älskar verkligen honom med hela mitt hjärta! tyvärr får jag bara träffa honom en stund idag, men alltid något :)


gitt sluta skriva typ nu, men skriver i Kälarne. hejs

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback