Datasal

Hej, sitter i data salen på skolan och väntar inte på att få börja datakunskapen, så sjukt tråkigt!
Menmen, slutar vid kvart i ett tro jag och då ska jag hem till emil, har fått en nyckel till hans lägenhet nu så nu kan jag komma in där även om han inte är där och busa lite ;) nerå, men om han inte är där väntar jag på honom, sedan ska vi ta någon buss hem till honom :) lutar mot 10 över 2.
Så alltså, jag kommer vara hos honom så blir det ingen data = ingen bloggning. Jag vet ni kommer sakna mig!
Menmen, ska läsa lite bloggar så vi hörss söndag? :)

PUSSPÅER


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback