=)

Hej, sitter på skolan i sunes ö, klassen har matte i en kvart till sedan har vi engelska o sedan slutar vi! :) då ska jag ner på stan och träna med emelie, sedan ska jag träffa mammsen en sväng, hon har grejer jag ska ta med till Turkiet och så ska vi växla pengar. gu vad jag längtar! :D

Idag har vi haft nationella i Engelska, skulle skriva ett brev. gick nog hyfsat, jag skrev ju iallafall 200 ord som var minimum. :p

Igår var vi till torvalla och hälsade på Dennis, trevligt värre :)

förresten, vi har några cepen på skolan som älskar att bryta upp skåp och sno pengar, kort och trosor :s Varför trosor?
två i min klass fick sina uppbrytna igår och det har blivit många fler, speciellt på våran skåp länga, dom är liksom "utanför" skolan, undangömda så är nog därför.. så nu vågar man inte ha någonting i skåpet, endast skol böcker. att folk kan vara så sjukt idiotiska! jag blir så förbannad..

Menmen, nu ska jag kolla facebook.

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback