Händelser...

Hejsan alla,
höll på o blogga idag på skolan men den datorn jag hade var helt åt helvete, men skulle bara skriva att jag skulle till lasarettet, Jag var till skolsyster och de visade sig att de var urinvägs infektion (vilket jag redan visste)
Men så fick jag en tid kl 1 på barnmottagningen, svin drygt och dom konstaterade ju bara samma som skolsystern gjorde, men ajja, Sedan efter det kom mamma in till stan, vi for ner på stan en sväng, fikade och kollade i affärer.
Sedan for vi till min skola för utvecklingssamtal, det gick bra :)
efter utvecklingssamtalet så for vi till elgiganten och handlade en dammsugare till mig, en liten halv söt grej :)
O nu e jag i lägenheten o ska laga mat åt jag och emil.
sedan ikv tro jag vi skulle till en av hans kompisar :)
PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback