kälar'n

Hej,
nu är jag tillbakas igen, har haft riktigt fullt upp men roligt hela tiden typ :)
När vi kom hem till Emil i torsdags så for vi typ på direkten till lokalen och fixade i ordning och sedan i fredags fixade vi det sista med mat och sånt och sedan var det bröllop och efter det mat och sånt, ( ska göra ett inlägg någon dag framöver med bilder och sånt )

Och lördag kväll var jag, emil, emils syster och dennis iväg en sväng på dans i laxsjön, men på vägen dit blev jag illamående och efter emils syster hade ätit en hamburgare vart hon illamående så när vi började fara hem stannade vi till flera gånger för vi var tvungen och spy,
På natten blev Emil också illamående så söndagen låg alla i kräksjuka, mysigt! och även att emils brors familj och besökare hade också blivit sjuka. så det vart ingen färd till pappa idag.
Men när vi vakna i morse så mådde vi bättre så sitter hemma i kälarne nu och imorgon fär vi till pappa :)
sitter på bussen från 16.00 till 20.45 och sedan typ 2 timmar i bil hem, fan va drygt!

Men jag och emil ska snart duscha av oss allt äckel så vi hörs imorrn innan jag far lr i övermorrn när jag är i tärna.

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback