källarrrN

Okej.. jag skrev aldrig igår, men jag var så sjukt trött :o när jag kom hem med bussen så åt vi middag från hotellet, blev en nacho tallrik :)
Sedan efter det la jag mig i soffan och somna! hade tydligen pratat i sömnen och i telefon, men inget minne alls,
När jag vakna runt halv 11 la jag mig i sängen och somna om, men fick gå upp 4 gånger och pissa. jävla blåsa
menmen, nu på "morgonen" blev min frukost tårta för vi ska fira min syster som är hemma i helgen, hon fyller 20 nästa helg tro ja de e, fick även träffa söt mormor.
Ikv lr senare i eftermiddag tror jag Erika B kommer hit! :) roligt roligt! men annars blire väl sova, och imorrn STAN, äntligen :) får träffa älskling och bara komma hemifrån mohaha, nejdå, men jag trivs i stan, hur otroligt de än kan låta för emil hatar stan! haha.. :p
menmen, ska se om country life fungerar nu sedan ska jag typ gå in på rummet lr sätta mig vid tvn, hörs.
PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback