pappsenpappsenpappsen

Hejsan,

har inte skrivit något nu på nåra dagar för jag har prioriterat emil och tärna före internet nu, men nu i morse medans emil sov gick jag till datan :)

Iallafall så gick bussresan upp bra, det gick relativt snabbt för jag hade sällskap och jag sov en bit.
Igår så vaknade vi typ halv två, gick då upp och gjorde nudlar och sedan for vi ut med skotern en sväng. det var roligt och skönt att vara ute! :)
Sedan när vi kom hem åt vi kallops och sedan for vi in till tärna på fritids, HAha, men jag fick ju iallafall träffa Ida, Julia, Cajsa och nåra fler.
Jag och Emil spelade biljard och han spelade snällt med mig så jag vann två gånger ;)
När vi kom hem från fritids så startade vi film, "Flickan som lekte med elden", tvåan i triologin. ganska bra men jag fick ont i magen pga en massa godis och läsk.

Nu idag har det varit ganska kasst väder, regnat halvt som halvt så blir ngo inge skoter men om jag känner mig busig kanske jag drar ut emil i snön och snö döper honom! :B
Pappa berättade även att han hade tänkt väcka oss i morse o fara till norge men gjorde det aldrig. skit! jag vill ju dit ju..

menmen. haha
ska ge emil datan nu snart så han inte blir alldeles för tokig.
Och snart ska vi äta frukost också, varma mackor och oboy. MUMS!

PUSSPÅER


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback