PULKA

hahaha!
har nyss kommit in från att ha varit ute och åkt BOB, tefat och pulka med älskling :) bland det roligaste i gjort på hela lovet! har skrattat så mycket att sminket har runnit och jag är helt slut!
Vi har hoppat och vi har ramlar på varandra, och roligast var när vi skulle åka pulka tillsammans, jag satt i hans knä och när vi hoppade vi en kulle så flög vi som sjutton! haha, mitt ben rakt ner i snön och han på mig, haha.
haha, kan inte beskriva vad roligt jag har med emil, varje dag någonting nytt :)

ÄLSKAR DIG EMIL! ♥

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback