rubrik

hej,

skrev aldrig igår för vi åkte aldrig till stan, vi sov hemma hos honom och åkte in i morse :p
vi har inte gjort så mycket i helgen, kollar på tv har jag medans emil har skruvat med en volvo 142 nästan hela helgen, men igår fick han äntligen igång den. vi var iväg en sväng och grilla med hans kompisar och annars tage de lungt.

Idag har vi haft kunder på skolan, jag gjorde ansiktsbehandling på min bror och manikyr på Bella. 
brorsan tyckte de va svik skönt, och jag kan inte säga emot, de är nog det bästa jag vet, att bli ompysslad :)

Jag och emil har precis ätit hamburgare och druckit en energidryck. j ä t t e gott! 
senare ikväll blir det väl film, chips och en puss på å då :)

menmen, nu tjatar emil om datorn,

 

PUSSPÅER

 


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback