shark och vanxning!

Nu blir det bloggning, ligger i lägenheten i min säng och har en sötnos brevid mig!♥
jag dricker även en shark! super gott! och länge sedan jag drack det.
idag har jag varit duktig!!
jag har sopat och moppat min lägenhet, även hängt in kläder i garderoben, satt toarullar på stången, bytt soppåsar, handlat mat, och packat upp min resväska. det kallar jag duktig! så jag förtjänade min Shark ;)

får se vad kvällen ger, om vi blir hemma eller om vi kanske åker lite bil, för vi skulle hälsa på emils kompis men dom skulle åka nånstans så vi orka inte med.
men nu till någonting roligt!
idag hade vi vaxning på skolan för första gången, och det var även första gången för mig. hör och häpna! det var skönt och roligt att bli vaxad :) visst kändes det att det luggades, men det var skönt. haha, mer än hälften av klassen tyckte de gjorde ont, men hualigen vad roligt!! :D
menmen, ska dricka upp min shark nu och spela countrylife. hihi.
PUSSPÅER



Tvspels tokig!!  xbox just nu haha



Kommentarer
Postat av: bhkbj,

ja men ja....

2010-04-12 @ 20:40:37
Postat av: julija

men hualigen ja...

2010-04-12 @ 23:34:30
URL: http://ailujj.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback