Sol

go kväll!

Idag har vi varit en sväng till hemavan och tärnaby, har blivit riktigt sugen på att köpa skoter så i nån timme har vi nu kollar på blocket efter skotrar, men alla jag tycker är snygga och dom jag kan tänka mig dom ratar emil o pappa :p
men får se hur det blir, vet inte om det är värt att köpa någon nu när säsongen snart är över..

När vi kom hem så klädde vi om oss och for iväg med skotrarna, for upp måt skiträske och kom ner vid Grukkeluoktesvika.
en lagomt lång tur och skönt väder :)
Till middag blev det kyckling fileér, strips o bea, mumms.

Imorrn tror jag det blir skoterträff vid Grukkeluoktesvika en stund o träffa folk sedan så kanske upp mot fjället en sista skön dag :) hoppas det blir finväder, en snö driva och parisare!! :B
Sedan på kvällen blir det packa för att åka neröver mot staden, kommer nog dit vid 2-3 på söndag kanske..

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback