Suneeeeeeesssö

Hejsan hejsan hejsan hejsan hejsan,...

Sitter i Sunes och ska göra min novell analys som jag lovade min mentor att göra, men jag behöver min svenska lärare för det, jag fattar inte vad jag ska skriva helt enkelt..
Så blir nog inte den just idag.

Har just nu håltimme för resten av klassen har matte, sedan efter det har hela klassen hålis innan vi ska ha svenska och sedan sluta :)
Då ska jag hem, vänta tills Emil slutar, laga mat åt oss och sedan ska vi nog ta en tur till Emelie :)
Igår blev det bara att ta det lugnt, vi gick en sväng till Ica och där mötte vi Bella och Christian, Emil och Christian hoppade in i hans bil och for iväg från oss, men körde omkring vid oss, så jag och Bella dampade oss lite, kutade runt och när Bella skulle lyfta upp mig på hennes rygg sprack mina brallor i skrevet, skit också! :p
När dom skulle hem och äta kladdkaka så gick jag och Emil hem till honom och kollade på en film på 6an, ganska rolig. men så gatt vi hem till mig sen för jag glömde en läxa där, och så sov vi hos mig :) blev en "rätt" tidig kväll, runt 12 :)

även att Emil fick en nyckel till min lägenhet igår :] ♥

PUSSPÅER

Du är så vacker älskling! ♥



Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback