vajert

hej,
har inte haft ork att blogga, men så tänkte jag nu jävlar!
Idag har jag haft det tråkigt
hade massage på skolan och jag hatar det, och sedan fick jag veta att min ledighets ansökan inte blev beviljad, men blir nog så jag far iallafall :) Så jag har varit sur och arg en stor del av dagen, och eftermiddagen innan vi slutade hade klassen en diskution med lärarn om att våran rektor är dum i huvudet och varför det e så, Anledningen till varför hon inte beviljade min ledighets ansökan var för att man "inte får åka utomlands under skolåret" , bullshit..
haha, varför fick ja åka sist då ? ;)
Och jag förstår att ni e riktigt riktigt nyfiken nu på vars jag ska, men de får ni veta en annan dag :)
Snart kommer iallafall min älskling hit! ♥
jag ska laga mat åt oss och sen vet ja inte vad vi ska göra :)
Emil skrämde mig riktigt rejält igår, satt o skaka o grät på toan, då var jag inte så jävla glad på honom.
haha, men han lovade att aldrig göra om det :p

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ojj va du vart olik dig i kort hår ! :) Men de va fint, :)

2010-04-20 @ 18:01:21
URL: http://pwasell.blogg.se/
Postat av: Julija

ja lite skillnad :p

Tack :)

2010-04-20 @ 18:23:02
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback