astdrytuio

Hejsan,
varit riktigt seg på att blogga, men hade väl egentligen ingenting och skriva.
Idag har vi iallafall varit på Badhuset i Hemavan, och när vi kom dit hörde jag någon skrika "JULIAA" då var det Julia som turligt nog också var där :)
vi bada i typ en och en halv timma och sedan gick vi på sibylla och åt strips och sedan for vi hem.
Har även en liten grej att skriva, nästa vecka ska jag, Emil, pappa och Sofia åka till Götebort och gå på liseberg i två dagar :) blir fans så grejt!
Skönt att åka en liten sväng nu när det inte blev utlandet igen som tänkt.
Fast jag klarar mig :)
Nej men nu ska jag kanske göra något annat än skriva ovettigt på bloggen.
PUSSPÅEERRRR

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback