@ buss

hejsan, sitter på bussen nu, är mellan Gunnarn och Lycksele. inte för mycket folk som tur är, men nog.
Jätte oskön buss, hård så man nästan inte kan somna :p Längtar bara tills vi är framme i Vännäs, för sedan kliver vi ju på tåget som för oss neröver landet.
.
Igår iallafall så såg jag ju på Borat, haha trodde den skulle vara dålig men när han och Azamet bråka och brottades nakna höll jag på och dö av skratt! det var visserligen äckligt, men roligt :)  men kunde ju dock inte sova efter den så då starta jag en till film, Nurse Betty och kolla på den med Sofia, och ja som ni vet kunde jag inte sova efter den heller, men halv 8-8 somnade jag äntligen, sov tills ett och då klev jag upp och fixa det sista inför resan.
.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, antingen sova, vilket är mest frestande, eller så spela the sims, båda är heeeelt och hållet okej :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback