....

har haft en väldigt känslosam dag, en jobbig dag som jag helst av allt aldrig velat ha och jag vet att jag aldrig kommer kunna glömma detta.
.
Iallafall, är i Kälarne nu, sov två timmar när jag kom hit, har varit så slö idag, och sedan var det dags för middag och efter den baka jag en citron kaka av en kak mix :) enklast det. så ikväll blir det go fika!
Imorgon ska jag, mamma och anders, morster och hennes gubbe hjälpa mormor att flytta till en lägenhet i Hammarstrand.
Vet inte riktigt hur jag känner, är lite självisk, jag vill inte att hon ska flytta, jag har lekt, sovit, gråtit i huset, jag älskar hennes hus! och så ska det säljas. till någon som säkert kommer renovera och ändra en massa.
Det var min mormor och morfar som byggde upp hela gården, dom har gjort ett hem. och snart kommer det vara någon annans hem.
Att inte få åka dit kommer vara värst. sedan när det är sålt är det ju sålt.
Men självklart är jag ju glad för mormors skull, nu slipper hon skotta snö, klippa gräs. nu kan hon göra en massa annat.
.
På kvällen följer min moster och hennes gubbe hit, äta ost och kex och chips och sånt :)
.
Ska kolla till kakan nu, sedan vet jag inte.
PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback