godmorgon kanske det heter?!

Det blir nog troligtvis en sömnlös natt för mig, har inte hunnit somna än, är trött men tänker alldeles för mycket, vore riktigt gudomligt om man kunde stänga av tankarna ibland, men man kan ju icke det..
.
Jag har tänkt mycke nu dom senaste dagarna på cancer, läser en tjejs blogg, www.bissy.blogg.se.
Hon har cancer och skriver dagligen om sin kamp och hur hon längtar tills hon blir frisk, jätte stark tjej tycker jag.
Jag tänker då först på mig, hur jag hade det, smärtan, längtan, oron och även dom "bra" stunderna. för några dagar sedan la hon ut en bild på en röd cellgift (tror det är den jag fått, men minns inte namnet) och jag hade kunnat spytt när jag såg bilden! Jag tänker på mitt återbesök i september, den stora undersökningen jag ska gå igenom, se om mitt njurvärde har blivit bättre eller sämre, det är redan lite dåligt nu.. tänk att det snart är ett år sedan jag fick min sista behandling, känns konstigt, underbart och ändå lite.. lite ofattbart.
Ojoj, nej nog om det.
.
Jag tänker också på skolan, att tvåan kommer bli jobbig, kommer ha matte med ettorna, och möjligtvis bild med estet bild, alltså två olika klasser där jag inte kommer veta vem någon är, och egentligen inte har någon anledning till att bry mig om, haha. har jävligt stor lust att hoppa av ibland, men vill inte vara en loser, inte som f, Men som tur är har jag ju idrott med min klass, och resten av lektionerna också.
.
Det är så mycket mer jag också tänker på, och just nu håller dom på och hoppas hoppborg i mitt huvud, så får se om det blir någon sömn, ska försöka ännu en gång... som tur är ju att annars kan jag sova på bussen och tåget imorrn!
godnatt, oj , GODMORGON!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

läser också hennes blogg, den är jättebra! :)

Det kommer gå bra på återbesöket i september det vet jag, det har gått bra för både dig och mig hitills, så varför skulle nåt va fel nu? Är det i ume eller ö-sund? <3

2010-08-10 @ 22:38:14
URL: http://[email protected]
Postat av: Linnéa

oj det blev fel där vi url :p men du vet att det va jag som skrev :)

2010-08-11 @ 13:58:15
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback