HEEEEJJEJSJSSAASN

hejsan igen!
Jag vet, jag vet... att jag inte har bloggat på fleera dagar, men jag orkar verkligen ha igång en dator som knappt har något internet och sitta och bråka med det en kvart innan jag kan göra något. Haha, men idag kände jag för att bråka lite.
Kommer ju knappast ihåg vad jag gjort om dagarna, förutom 10 månaders dagen (16e) :) Jag sa ju att Emil inte fick meka utan att vi skulle göra något tillsammans, så hur tråkigt detta än må låta så städade vi en en 940 :) Jag plockade skräp, dammsög, torkade bilden och Emil tvättade den, fixa nå el kablar och lite sånt fix på bilen. Emils pappa kom också ihåg en grej, att Emil skulle till tandläkarn, så vi skyndade oss till Hammarn om han kom en halvtimma försent, under tiden han var där så träffade jag mammsen som jobbade den dagen :)
Sedan på kvällen så kollade vi på film och myste.
.
den 17e så vaxade vi bilen typ hela dagen och så målade på vi huset lite och på kvällen for vi till Emils bror och satt där tills 1 på natten och sedan for vi till hans stuga och elda och mådde gott med godis och dricka. Sov där och dagen efter for vi hem :)
.
Igår blev det en lång tur till stan för att handla mat och vi handlade en mini ugn till Emils lägenhet :) sedan for vi iväg till Trångsviken och handla nå grejer till Fiddyn, sedan mot krokom och fika där, sedan mot lit/hammerdal och hem, vi hälsade på någon någonstans i skogen också :)
Idag var det meningen att vi skulle följa Emils bror till stan igen och bada, men dom skulle åka halv 7 på morgonen så vi orkade inte, haha. så nu är Emil ute och mekar i kylan och jag sitter här. ska väl snart packa ihop allting jag har här, *puh* för imorgon åker jag till mamma dom sista dagarna innan skolan börjar igen.
.
Nu minns jag dock ingenting mer vad vi gjort, men tur är väl det, inlägget blev ju lite långt :p
Skriver mer imorron i Kälarne med riktigt internet ;)
Då får ni troligtvis bilder också från Liseberg o sånt.
PUSSPÅERRRR


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback