Lägenheten!

Hejsan, sitter i lägenheten nu :) Vi slängde av Sofia vid buss stationen, for och handla mat på willys och sedan vidare mot Ica maxi och handla skol block, pennor och sånt och mamma handla nå garn och sedan hem med all packning. ojoj, jag hade två stora väskor, en full packad handväska, en kasse, och typ tre matkassar. wow.
Och jag har även varit så duktig att jag packat upp allt och vika kläderna!!! ni som känner mig vet att jag brukar låta allt ligga och sedan bildas det stora högar på golvet ^^
.
Men, ska bara ta det lugnt ikväll, ska duscha och sedan bara lata mig :) Emil börjar ju skolan imorrn så ska väl försöka lägga oss i tid.
.
ska spela spel nu så heeejdå :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback