Liseberg

Hallu,
Ligger i en våningssäng just nu på Lisebergsbyn, en ganska söt camping :)
hade ingen täckning igår på tåget så kunde inte skriva då, men vi delade ligghytt med två utlänningar som hade två barn, inte så lyckat. dom prata nå knäppt språk och på natten skrek ungen, Julia icke glad.
Men sov iallafall lite :) och Emil kom faktiskt med tåget ;o
vi kom till Göteborg runt 11 och sedan gick vi 2 jävla timmar i regnet för att hitta campingen.. först hitta vi Liseberg och sedan skulle ju campingen vara "så" nära, men inte, gick nog en timma innan vi hitta den. Men vi kunde dock inte checka in förrens 3 så vi gick och åt pizza och sedan fick vi checka in, ganska mysig stuga.
Då fixade vi oss lite och sedan tog vi spårvagn till Liseberg och åkte en massa karuseller. JÄTTTE ROLIGT!!
jag åkte även uppskjutet för första gången i mitt liv, oh vad jag skrek!
Imorrn blir det mer karuseller! :) och på fredag blir det stan, och sedan hem på eftermiddag/kvällen.
Orkar tyvärr inte lägga in bilder ikväll. men ni får imorrn eller när jag kommer hem :)
Vi ska även försöka vinna några stora godis grejer!
Menmen, ska nog kolla på film nu med älskade så vi hörs :)
PUSSPÅER

Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv; okej:) men det kommer gå bra <3:)

2010-08-12 @ 10:26:18
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback