oooh, come baby turn the light off

Ligger just nu i sängen efter ännu en liten moppe kväll.
börjar få ont i handflatan, lite öm efter gasandet :p haha,
Vare med Nina ikväll också, borde ju egentligen ta kort på oss två, men har som inte hunne, blir imorrn!
Vi har sutte hemma hos henne och pratat om allt möjligt, så åkte vi ut på "byn" och skulle se om det va nå folk ute, men icke. *host* ovanligt *host*
Så vi for hem till mig och kolla på tv och ja visa henne kort från Turkiet och Afrika :)
Sedan gick vi ner till båtlänningen och grilla parisare, sedan typ för 40 min sedan skjutsade jag hem henne.
-
Nu ligger jag och skriver med Emil på face och lyssnar på Rix fm, har saknat den kanalen här uppe för den finns typ inte haha..
saknar dig ♥
-
liseberg närmar sig :) woho, jag älskar karuseller!!

gonatt till er!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback