plugg ...

Hejhej,
igår efter jag skrev sist så for jag ner på stan och fyllde på mitt busskort, träffade även två från kälarne. känns konstigt att se dom här, har inte vant mig med att dom är "stor" nu haha!
Sedan for jag hem igen och vänta på Emil och sedan blev det mat med honom.
Emelie kom och hälsa på och vi kollade på fångarna på fortet, när hon hade farit hem startade vi en film och sedan blev det sova :)
Skickade upp Emil vart i 7 för han skulle på en utflykt med klassen till Hede och kolla på nån maskin?
.
för tillfället håller jag på och pluggar lite matte från ett gammalt träningshäfte från 9an, märker då hur jävla mycket jag har glömt när jag har har haft matte på ett och ett halvt år. men, sakta sakta ska jag väl komma ihåg.
.
Ajja, ska fortsätta plugga lite nu.
PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback