rubrik...

Hej! sitter i Kälarne nu med Emil :) vi kom hit för nån timma sedan och har ännu inte ätit middag!? Anders och Sofia tog motorcykeln till Sollefteå och skulle övningsköra med min morbror och har inte kommit hem än, och vi som ska äta grillat..
Och idag när jag packade alla grejer insåg jag att fan vad jag har kläder! och var och varannan dag klagar jag på att jag inte har någon att ha på mig, haha... är alla ni tjejer också så?
.
Iallafall så imorrn bär det iväg till stan, var egentligen så att vi skulle åka på Tisdag, för jag hade för mig att jag och Emil började onsdag, men efter lite läsning på olika sidor visade det sig att Emil börjar på Måndag, surt! så ja, då är det lika bra att åka imorgon, skönt för mig iallafall att ha två slö dagar innan jag börjar på onsdag :)
.
Jaja, nu orkar jag inte sitta vid datan, så höörsss.
PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback