rubriken

Hejsan,
Har äntligen gått upp värmen igen efter den kalla dan på sjön, jag duscha när jag kom hem, men frös i duschen, är det normalt? haha!
Iallafall, när jag duschade så lossna det en massa hår, då kom jag och tänka på dagarna jag kunde stryka handen genom håret och det föll i klungor..
Huvva, vill inte tappa mer hår :p
-
Är väldigt trött ikväll, vet inte varför, och dom senaste kvällarna har jag haft väldigt ont i huvudet och ibland har inte tabletter hjälpt, jag vill inte bli sjuk nu ju! hoppas verkligen inte det..
Längtar till vi ska till Liseberg :) åka alla möjliga karuseller och sånt! YEAAH

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback