Selsålandet!

hejsaaan,
Sitter hemma hos Emil, Och har alltså inte orkat använda datan något för täckningen suger pinne!
Men iallafall, tar det väl från Sista Göteborgsdatarna,
Torsdagen : var på Liseberg en sista dag och åkte en massa, försökte vinna en stor toblerone, men turen var inte på våran sida. Dock började det regna på kvällen så vi var dy blöta innan vi var tillbakas på campingen, Mina skor har ännu inte torkat!!
Fredagen: Åkte ner på stan och gick i affärer och shoppa, åkte ett jätte fjantigt och urtråkigt litet sightseeing tåg runt lite, och frös och fick skavsår i mina sandaler.
Handla bara smycken och en vanilla latte :) Ett par stora typ ljus rosa pärlor, ett långt halsband med typ en klocka på, dock är den ju inte riktig :p och hårnålar.
Sedan blev det tåg hemöver och kom till Långsele runt halv 4 på natten och vi gick och la oss i sängen runt 5 :)
Lördagen: Jag tog det lungt, Emil mekade, jag fick ont i huvudet och blev darrig så jag la mig och vila. men sedan på kvällen for vi till Per-filip och Jenny och jag satt där med henne sedans pojkarna la ut nät, Åkte hem runt 12 och sedan gick vi och la oss, Men jag kunde inte somna förrens 2 halv 3, för mycket tankar igen.
Och idag: Emil for iväg och tog upp näten medans jag duscha och kollade på tv, sedan kom en gubbe till Emil som skulle hjälpa honom lite med Fiddyn, men gick nog inte så bra. Nu sitter vi vid varsin dator. och får se vad som händer ikväll.
IMORGON : är det min och Emils 10 månaders dag!! :love: och då blir det fasiiken inge mekning för honom, utan gosa och sånt :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback