slö

Okej, hej!
sitter just nu och andas lite.
Fortsätter där jag slutade idag, Efter jag och Emil ätit tog vi bussen ner på Lillänge och handla ett SD kort till mitt wii, tog sedan bussen upp till centrum och Emelie och bad henne ge oss några program.
Sedan hemöver och försöka fixa det, men icke.. Emils hårddisk funkade inte på mitt wii, så dom 250 spel jag fått av Emelie får vänta tills jag har köpt en egen hårddisk som funkar!!
Sedan efter det så började jag diska BERGET av disk, tog typ 1 timma :o och så har jag torkat av bordet och lite sånt, kanske ska ta och göra en liten rush på kläderna på golvet, men vet inte inte inte...
.
Imorrn har jag en kort och bra dag :) Engelska B från 8.15 till 10.55. sedan slutar jag, var ju meningen att jag skulle ha körsång också, men läraren var bortrest så det blir inget idag. så då blir en tidigare buss hem till mammsen! Emil ska hem och meka projekt arbete i helgen.
:)
Ajja,
ahaay
mitt älskade Bjärkvattne! ♥

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback