Tisdag!

Hejsan, blir ett riktigt inlägg nu, har inte orkat eller haft tid med dator så därför mycket mobil bloggning.
Igår så for jag och Emil till hans kompis Jesper på Frösön och kolla på tv, fångarna på fortet :) åkte hem senare på kvällen och sen gick vi och la oss.
Idag på morgonen hade vi idrott, eller ja teori. och sedan lunch, efter lunchen så hade vi naturkunskap :( skulle kolla på blommor, skriva vad dom heter och sedan vilken familj dom tillhör. Sedan var det dags på svenska och prata om språk och sen Samhälle. jag hatar samhälle! och politik som vi just nu håller på med, fått i läxa att hitta en valplansch och skriva vad vi gillar med den, och sånt.
Efter skolan kom Emil hit efter att ha varit på Lillänge och hämtat ut sin telefon som han haft på lagning, starta den hemma här och tro på fan att dom inte bytt en knapp och det blev sim inaktivt. så då tog vi en tur dit ner och lämna in den igen. så jävla irriterande att dom inte fixat den! sedan blev det att gå i affärer där och drömma om allt man vill ha. haha! :p
Buss hem och middag! varma mackor :) jag ligger helt utslagen i sängen och känner mig tjock av maten och emil sitter vid datan :)
nej, Hejdå

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback