2 år

Det blir mycket sånt här nu, men denna tiden på året är det många minnen som kommer...
.
Idag är det alltså två år sedan jag åkte in med ambulans och svår magsmärta, Antagligen blindtarmen. men ack så fel vi hade.
Idag är det två år sedan jag skulle ha sjungit decembernatt på revyn men det fick jag inte. Hade lätt kunnat stå där och gjort det, men jag fick inte. Dagen innan hade jag tränat som en gnu men när jag inte skulle stå på scen låg jag på golvet bakom och grät av smärta.
.
Det finns så många minnen och just nu denna tiden låg jag på barnavdelingen i östersund tänkte på vad läkarna hade sagt till mig för några timmar sedan.
att jag hade en tumör

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback