dagen

Hallå,
Dålig jag har varit på att blogga men i helgen var jag hemma hos Emil utan internet.
Gjorde inte så mycket i helgen, tog det mest lugnt men skönt har det varit :)
.
Kände mig inte så kry i måndags så då stannade jag hemma och det gjorde jag även idag med, magen är lite konstig men funderar på om jag ändå ska gå imorrn på öppet hus, känner mig bättre.
Får se :)
.
Och igår gjorde jag och Emil något vi inte gjort på länge. vi dygna! Skulle väl egentligen ha sovit eftersom han skulle på praktik 7 imorse, men ja, vi kände för det och det var riktigt kul :) först spelade vi wii tills kanske 2, sedan kröp vi ihop i soffan och kollade på simpsons och en massa sånt. men när vi insåg att vi inte kunde ligga som korvar i soffan tills typ 6 så satte vi oss och spela kort, blev en riktigt rolig natt.
sovit riktigt bra idag måste jag säga :) haha.
.
Nu väntar jag på Emil. sedan blir det mat och ja. sova lite mer :)
.
Hejdå!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback