fååglar.

hej hej,
Tar det ganska lugnt idag, är jätte trött, vet inte riktigt varför, somna tidigt igår :p
Idag fick vi se en pjäs på skolan, ganska rolig men man fattade inte speciellt mycket av handlingen.
Och när jag hade slutat och var påväg hem såg jag typ hunda fåglar, skator eller va fan det var som flög i grupp ovanför mig, såg nästan ut som om dom jaga mig för dom följde efter typ och om jag hade ramlat så hade dom väl anfallit mig och ätit upp mig :O :) nerå! haha
.
Fick förresten äta första choklad biten ur min kalender imorse. svin gott!
:)
.

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback