Jag söker dig

Men julkänsla vart är du!?
Snälla kom hit så jag faktiskt tror att det är jul imorgon, fan..
.
var ju också meningen att vi skulle klä dagen ikväll, tradition nivet, men ja. nu är ju inte granen här än, dom är ute och hugger nu. alltså blir det imorrn, egentligen inget större problem men envis som jag är ska allt vara som jag vill.
jag vill vara liten igen, så man knappt kan sova, vaknar jätte tidigt på helspänn över morgon klappen, iår blir det dock nog ingen morgon klapp, utan ska nog vakna och ja, klä granen.
jag vill vara liten igen.
.


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback