KALLT

Åh, vad kallt det är ute.
Jag for ju ner och mötte Emil, kutade lite på stan och köpte ännu en ring haha.. Älskar ringar! :)
Sedan for vi ner på Lillänge och kutade en massa, Emil handla julklappar och jag bar klapparna haha.
Sedan när vi kom ut från Jula och gick till busshållsplatsen såg vi att vi hade missat bussen med typ 2 min? Och nästa skulle gå om en timma så det var bara och börja gå hemåt i kylan. Näsan frös när man drog in snoret haha.
.
Nu ikväll blir det inge mer än lilla under täcket och hålla värmen :)
Imorrn ska vi på Jamtli Marknan och sedan åka bil med mormor hem därifrån runt 6, sötmormor har ju ett stånd där. självklart med alla de bästa grejerna!!

det var den snygga silvriga ringen jag köpte :)


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback