Öppet hus och HELVETE

halloj.
Idag har det varit öppethus på skolan, jag satt i gympa salen med några från klassen, vi hade lätt manikyr & och massage.
Var mycket folk där och det var rätt kul. men det värsta var ju för fan när jag & emil skulle ner på sjukhuset.
Skulle vara där kvart i 4 och tänkte ta bussen 15.08. kanske det dummaste vi gjorde var att kliva på på blomängen och inte Pc. för hela jävla skolan hade ju slutat 3! så 15.08 bussen kom, jo den kom men den var fullsatt! det gjorde en grymt förbannad. och sedan så väntade vi på nästa buss 15.28 men som kom typ 20 i?, och den borde ha varit fullsatt men busschauförren var rätt OK så han släppte på oss och allihop efter vägen. fyfan vad trångt det blev i bussfan! och förbannad blev jag...
Vi kom iallafall till sjukhuset kl 4. så ja... SKIT! Medans Emil var där inne i typ en timme gick jag till stan och träffade Ida och Emelie en sväng. vi gick på donken och käka :) sedan for Ida hem och jag och Emelie gick till sjukhuset.
Följde med Emil hem till Emelie och sedan spelade vi wii ett tag och for hem med kvart i 7 bussen och nu kollar vi på paradise hotel.

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback