AFRIKKKKAA

okej, nu börjar jag få längtan till afrika, för om en månad är jag ju där nere i solen!
men gu vad jag kommer sakna pojken, att inte få sova i hans famn, inte få min morgon kyss.. eller alla andra kyssar.
men jag kommer ha super roligt och värme! de är nog den jag längtar mest efter, SOL och 35 grader varmt, lovely! blivit så less på Sverige och kylan nu.

menmen, pojken tog kort på mig nyss med kameran, ha ny pantsen på :) jag ser skev ut på bilden, men hua..





och så tog jag ett kort älskling när han spelar tv-spel :) ♥

Kommentarer
Postat av: ellen

du kommer sakna mig mest! ;]

2010-02-08 @ 18:58:31
URL: http://ellenlinneabeatrice.blogg.se/
Postat av: Julija

de ä nog ett jämnt slag mellan du och emil ;)

Och du kommer sakna mig minst lika mycket! :D

2010-02-08 @ 23:39:23
Postat av: ellen

okej, jag går väll med på de då! ^^ Och jaaaa, jag kommer sakna dig, vem ska jag då förolämpa och spilla saft på? :(

2010-02-09 @ 16:12:56
URL: http://ellenlinneabeatrice.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback